اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سی‌وسومین سالگرد تأسیس حماس| بر عهد خود برای آزادی فلسطین ایستاده‌ایم

حماس در سی و سومین سالگرد تأسیس خود اعلام کرد، تمامی تلاش‌‌ها برای نابودی مسأله فلسطین شکست خواهد خورد و حماس بر عهد خود مانده است.

سی‌وسومین سالگرد تأسیس حماس| بر عهد خود برای آزادی فلسطین ایستاده‌ایم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حماس امروز (یکشنبه) آغاز فعالیت‌های ویژه گرامیداشت سی و سومین سالروز تأسیس این جنبش را اعلام کرد.

«نسیم یاسین» از اعضای ارشد حماس در کنفرانسی مطبوعاتی از مقابل منزل «احمد یاسین» در غزه گفت، تصمیم گرفته شد فعالیت‌های مربوط به سی و سومین سالگرد حماس «فلسطین تعهد آزادگان» نامیده شود تا تأکیدی بر این موضوع باشد که تمامی تلاش‌‌ها برای نابودی مسأله فلسطین به شکست خواهد انجامید.

وی افزود، امسال به خاطر شیوع کرونا، حماس تصمیم به لغو برگزاری مراسم جشن حضوری گرفته و فعالیت‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

یاسین ضمن اعلام اینکه سی و سومین سالگرد تأسیس حماس در حالی فرا می‌رسد که مسأله فلسطین با چالش‌های بزرگی روبروست، تصریح کرد، تأسیس حماس نقطه عطفی در تاریخ مسأله فلسطین بود و چالش‌هایی که این جنبش با آن مواجه بود مانع از وظیفه آن در بیداری امت عربی و اسلامی نشد.

وی در پایان تأکید کرد، لوله تفنگ همچنان به سمت دشمن صهیونیستی است و حماس بر عهد خود تا آزادسازی همه فلسطین باقی مانده است.

جنبش حماس در ۱۴ نوامبر ۱۹۸۷ توسط احمد یاسین تأسیس شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول